Signal Halus

Direct translation betul title tuh. Hahaha. FYI, hobi terbaru saya adalah menelaah keratan online New York Times, almaklumlah saya pun berada dalam bidang ini sekarang. Lagipun, proses pembelajaran BI (English) perlu diteruskan demi mencapai impian untuk jadi penulis serba boleh in the future. Chewahhh.
Favret kolum, tidak lari, pasal travel coz saya nih minat gilak travel walaupun belom pernah pi mana2 lagi. *verangan*

Godek punya godek, terselak pasal satu artikel dalam kolum interaktif nih. Entahlah, tapi saya rasa sangat menarik coz saya tidak merasa perkara ini dipraktikkan di Malaysia. In fact, benda ini pun dah lama wujud di negara Barat. Bukan niat untuk mengagungkan kehebatan mereka, cuma berkongsi sekiranya benda ini boleh jadi panduan buat pihak yang berkaitan. :)

Artikel sepenuhnya dalam English, kalo rabun BI, silalah Google Translate. wink!

Sumber : New York Times

Alamak, kecil la pula imej tuh. Saya dah try besarkan tapi setakat itu jerla. Kalo nak tengok lagi jelas, klik DINING SIGNALS.

Well, mungkin juga saya tidak pernah makan di tempat2 VVIP Class, so saya tak perasaan signal2 yang dimaksudkan. Besala kalo kat kedai mamak, main signal guna mulut jer. Hahaha.

Enjoy the info guys.

2 comments:

Anonymous said...

Ada jg gitu kan.. lain kali (klau lah mkn tmpt high class.. haha) mo observe btul2 ni, tgk dorg ada buat ka x.. hee~

Georgie J said...

hahaha.yaa nih.nnt kalo pigi Ben's lepas nih, mst tinguk kalu dorg buat tu signs.kikikiki