Kebangangan Blackberry!

Pertama sekali, tenkiu kepada yang menge"follow" blog saya yang tidak seberapa ini. Seikhlas-ikhlasnya, saya amat menghargai anda semua. #emo .......Haha, maciammm celaka kan! Opss.Tercarut.

Ok, berbalik kepada topik. Saya memang hanginnnlah baru-baru nih sebab dapat Blackberry. Giler kan. Orang dapat BB patot terkinja-kinja kegembiraan. Sebabnya, kejakunan saya telah melampaui segalanya. Dulu bukan main mengidam BB, tup2 dah depan mata, tak reti gunaa. LMAO.

BB nih saya beli daripada seorang bestie. Alkisahnya, saya pun mula menggodek gagdet 'terhangat' di abad ini, nih. Gilak, parah seyh, susahhhh pula nak guna BB nih. Dahla kalo taip huruf, tetibe pandai pulak huruf tu jadi banyak. Then nak masukkan address contacts pun susa seyh. Kena manually satu2. Habis tuh yang 510 contacts kat phone lama nak masuk satu2? Parah!

Tapi tetap mengigihkan diri ok. Nih sayalah, seorang yang belum pernah tumpas dengan benda2 teknologi nih. Hahaha. Memang BB nih ader special banyak. Mungkin itulah sebab ramai giler guna kan. Tapi apa yang boleh saya katakan sekarang, mungkin nak tukar p IPhone atau HTC lah kot pasni. Biarlah puas2kan hati dulu main picit2 punat BB nih.

Merapu jer kan. Tapi kepada sesapa yang sudi berBBM ngan saya, ayuhlah memberi BB pin anda kepada saya. Kikiki....

Well, selamat datang ke dunia BB, encik jakun...........LMFAO!

2 comments:

Angelina said...

I'm so jealous! I've been wanting to have a BB since like ages ago and I'm getting one next month! Bah, mari berBBM! (padahal belum lagi beli ma)

Georgie J said...

haha.ba, get one lah!nnt berBBM kita.... :)