My Real Piece

Ok fine, title omputeh tak bleh blah. Hahaha.

Sedar tak sedar, nih da masuk sebulan saya bergelumang dengan dunia kpochi sub jenayah yang tidak pernah terjangka akan diterjuni. Betulla orang kata(yang berkenaan), belum cuba belum tahu. Dah tahu, pasti suka. Dah suka, mirindaaa susah dilepaskan! Serius!

Jangan bilang mudah, berada dalam dunia ini, kata kunci 'merendah diri bertempat' amatlah berkuasa sebagai senjata untuk kekal teguh. Tolak tepi jer semua komposisi ego yang mengisi diri kita. Pengorbanan masa, kredit fon, tambang cab, etc juga tidak patut dijadikan keluhan. Bak kata orang(sapa2lah), no excuses! Cehhh.

Tapi seriuslah, pening juga kepala kerana tugas bukan tamat di luar pagar ofis semata-mata, malah tatkala ingin melelapkan mata pun terpaksa mengerah otak demi hari esok. Begitulah kuasa sebuah stori. Paling digemari, apabila mendapat peluang untuk turut serta dalam operasi menangkap para jembalang2 kriminal. Alasannya, karena bila melihat sendiri kejadian, maka penghayatan untuk menghasilkan sebuah stori tu jadi lebih efektif. Hehehe.

So, untuk berkongsi kepuasan saya sebagai warga dunia kpochi ini, saya ingin mengambil risiko untuk menunjukkan salah satu hasil tulisan yang kiranya masih amatur untuk dibanggakan. ;p



Oklah, mungkin tidak sebaik mana namun saya optimis, suatu peningkatan akan berlaku tidak lama lagi. Enjoy~

5 comments:

Chriz said...

tahniah georgie !!

Georgie J said...

trimas chriz...

Unknown said...

Congrats:)

Cinoi Lavigne said...

Wow is that ur writing. Wanna learn from u! Share something more hereee

Georgie J said...

pink diva : thanx babe.

cinoilavigne : hehe.been edited by the editorlah skit2 for published.