New Band In The Town!

Hey semua. Waaaa, lama menyepi diri ini kannnn! Hahaha. Penyakit 'M' telah menelan sum sum dan isi badan ini sejak bergelar jurnalis yang sentiasa kekosongan masa lapang(kosongla sangat) kerana punya komitmen lain di tempat lain untuk mengerah jari-jari ini menaip stori. Yay! Tetapi, kali ini saya gian ingin berkongsi tentang satu band kelahiran Sabah yang tidak terlampau saya katakan, bertaraf internasional!

Malas rasanya saya nak elaborate pasal band ni coz jap lagi nak bagi link kat korang untuk cek sendiri laman web dorang. Ok, nama band dorang, Xinxerena. Cun kan! Suka suka! Hehehe. Dua daripada ahli band nih adalah adik-beradik iaitu vokalisnya Jodie dan gitaris, Aldo. FYI, dorang berdua nih sepupu saya. ;p

Kitorang pernah perform sama dalam satu event kat KK. Apa yang boleh terkata, performance dorangla yang paling mantap time event tuh. Sorryla kepada yang lain ek(termasuk sayalah, haha!). Waktu event tuh, dorang perform lagu cover version. Then now, dorang da kluar dengan lagu sendiri k. Baru jer lepas dengar lagu 'Paradise' kat wall FB dorang. FUHHH!!! Terbaik, ok!

Well, bukan nak memuji dorang ni psal nih band sepupu saya, tapi bagi yang betul-betul sukakan muzik, silalah nilai mereka ini sendiri. Ambil masa lawat laman web dorang, then kita beramai-ramai support band ini.

Last but not least, Xinxerena, selamat maju jaya! Doakan kalian akan berada dan beraksi di pentas antarabangsa tidak lama lagi!



2 comments:

Anonymous said...

Band bru dr KK?? woot wooot! way to go! :)

Georgie J said...

yup!support dorang! :)