Si Gorges Gebu

Sekian lama memendam post ini, akhirnya hari ini cip otak kembali tertumpu kepada Si Gorges Gebu tatkala mendengar si kawan memasang lagunya menerusi Youtube.

Kalo dengar suara dia, biarpun berulang-ulang, saya gerenti korang takkan sangka yang dia nih penyanyi local. Sempurna amat pronunciation beliau dalam lagu Got To Go, tajuknya. Kalo perhati betul-betul wajahnya dalam MTV terbarunya, ada sedikit persis wajah Katy Perry. Tidak tahu di mana, mungkin pada mekapnya?

Isu-isu 'tiada' pakej pada seseorang penyanyi memang da basi kan. Tapi syukurlah coz Si Gorges Gebu nih memanfaatkan kelebihan beliau(sebagai seorang yang punya dana) untuk meng'explore' minat beliau yang sukar dinafikan, beliau memang.......BERBAKAT!

Hehe. Cukup dengan keskemaan di situ! Ok, Si Gorges Gebu yang dimaksudkan tidak lain tidak bukan, NAJWA!!! Fuh! First time tengok dia nyanyi live kat show 8TV Quickie. Punyala terpikat ngan vocal dia. Ingatkan dia nih saja2 nak cuba bidang muzik, rupanya, dia punya 'sesuatu'.

Dulu pernah perasaan yang dia ada buat konsert kecil Malam Nada Biru di Istana Budaya, KL, tapi tak ambik port sangat time tuh. Rugiiii tho kalo ingat balik. So, pengajarannya, Miss Najwa, silakanlah membuat kembali satu konsert untuk album baru anda. Saya teringin untuk datang menghayati musik anda.

Jom, tonton MTV Got To Go nih. Layannnn ;


Jadi, komen anda?

3 comments:

hanaahmad said...

my fav song jugakkk!!

Georgie J said...

i loike the mtv.mantaps~

[sutera kasih] said...

yeahh najwa ada iras2 katy perry..