Korang Cukup Rock?!

Dangg! Lama tak mencoret nih. Patotla ala2 tumpul dah modal nak berkata-kata. Hehehe.

Ok back to the point, korang suker konsert tak? Bagi saya, saya tak minat sangatlah konsert2 yang perlukan saya berdiri dan bersempit-sempit. Lebih baik tengok siaran ulangan jer kat memane. Hahaha. Tapi kalau dapat sit yang masyuk, selesa dan eksklusif, terus mata blink2 mengangguk nak ke konsert itu. Lol. Bukan apa, kadang2, persembahan yang kat pentas tuh adalah untuk dinikmati, bukannya datang nak sesak2, pastu ader pula nanti yang gaduh2, atau paling2, buat muka ketat coz tersinggung bahu. Kan, kan!

Untuk memendekkan crita, saya akan berfikir dua kali lah kalo nak datang konsert2 cmni.

Tapi yang ini, waduuuh, sungguh mengghairahkan kot! Sejak dulu lagi mengidamkan nak datang konsert anjuran MTV nih. Lebey2 lagi kali ini sekali lagi Malaysia dapat penghormatan untuk jadi tuan rumah. Biarpun line ups dia takderlah yang gempak2 bagai, tapi, bukan calang2 kot acara camni diadakan di Malaysia.

Antara line ups dia untuk tahun nih ;
30 Seconds To Mars
Beast
Pop Shuvit
Neon Trees

Ok, sabar2. Konsert nih tak lain tak bukan, MTV World Stage Live In Malaysia 2011!!!


Waaaa. Tidak ketinggalan, dorang juga ader buat contest lagi bagi pass free kat sapa2 yang nak. Nak ker tak nak????! Tapi yang nih kena ikut nasiblah. Saya dah try, memang dapat isi form, tapi, hampeh coz MTV rasa jawapan aku macam taik kera kot! Lol. Koranglah pula cuba nasib. Check this out!


Fuhhh! Memang bertuahlah sapa yang dah lepas. Dapat dua pass lagik! Korang sebelum ikut contest nih, saya nasihatkan, susunlah ayat paling power yang boleh convince MTV untuk melayakkan anda mendapat pas tersebut. Yay!!!!

Let's rawk the stage!!!! All the best!

No comments: