Ada TERRAR?!!

Phewww. Penat bekerja, apa kata kita ringan2kan otak yang terkusut tuh. Biasa kalo nak menenangkan fikiran, saya akan dengar apa2 muzik atau lagu2 yang top sambil nyanyi2. Hehe. Tapi sejak internet dah menakluk seluruh sisi dunia nih, tiba2 beralih citarasa pula. Sekarang nih suka sangat skodeng YouTube tengok video2 para manusia2 yang berbakat (esp menyanyi) dan tak kurang juga yang suka verangan hahaha! Paling tidak pun, layan video2 prank yang saya jamin boleh kasi ketawa sampai tak hengat dunia!

Berbalik kepada point, sebenarnya saya nak war2kan satu contest yang dianjurkan oleh Dentyne nih. Dengan tak malunya, terus-terang saya pun ada mencuba masukkan video dalam contest nih. Nyanyi lagu Stand By Me medley ngan Beautiful Girls. Tapi sangat hampeh ok. Tup2 memang tak terpilihlah dapat top 5. Maka, dengan lajunya, saya menghapus video itu. Layak bahan kutuk jer! Miahahaha.

Oklah, dalam2 top 5 tuh, saya terperasaan salah sorang tuh kawan saya. Bukan kawan baiklah, tapi dengan baik hatinya, saya ingin mempromot agar dia diundi. Hehehe. Contest nih fully online. Dihoskan oleh Adflin Shauki ngan Juliana Evans. Hehehe. Macam gempak kan! Memang ponn! Jom check week one punya webisode!!!


Giler ar! Terrar and talented kan dorang nih. Well, mana satu favret korang? Saya memilih Shazz Rin coz dia ada pakej, suara boleh tahan, kreativiti bagus dan konfiden. Go go bro! Haha.

Kalau mau maklumat lanjut, klik Dentyne Terrar Oke.

Undi jangan tak undi. Kalau ada lagi contest nih tahun depan, saya konpem masuk dan silalah undi saya. Lol.

Sebelum tuh, JOM MENANG IPAD2!!!

Enjoy!

3 comments:

Fadzmie said...

Kenapa ko delete ging? Kalau ko join seja, lepas tu kasi promote sana WSB, memang kami sapot ko ni. Hehe.

# masihkah kita ingat? #

Georgie J said...

hahaha.nda mantap ba tu video.cikai2 sak.tuh yang macam tawar hati jak.terus delete.tiapa, next time yaaa. ;p

Gloria Mabeline said...

thank u gie... :)