AF9 Telah Di'cancel'?

Jap jap. Sebelum tu nak minta ampun banyak-banyak coz title yang begitu propa king tu. LMAO! Sapa kata AF9 cancel? Meh cni nak cili mulut tuh! Hahaha.

Oklah, ujibakat pun dah selesai. Sekarang ni bahang2 musim penutup tirai pun semakin terasa. Pengetua pun dah kena lantik! Eh eh, yer ker? Memandai jer. Sorryla, blom ader pas media nak gi korek2 fakta untk musim baru AF ni. On de way kot. Ker pas tuh da tebakar atau dibakar? Berhangan lagiiii. Haish.

Pernah beberapa musim tidak mengikuti AF ni, saya beriltizam akan berada di hadapan tv ataupun dalam stadium/studio satu Astro saban minggu berhibur dengan para peserta yang akan terpilih nanti. Artikel ini ditulis dengan penuh kesayuan, kekesalan, kecemburuan kerana tidak berpeluang menunjukkan bakat pada odisen musim ini. Huargggh! Last season ni, hello?!!

Top 40 pun da ada. Dah tengok beberapa klip. Ada gak manusia2 yang saya kenal dalam tu. Contohnya NERA, ANDY ngan ARIE. Dorang bukanlah kawan rapat, sedara mara, coursemate kat U dulu, so skadar memberi kredit kepada dorg untuk diundi. Yay! Tapi NERA tu satu hometown ngan saya. *teettt* (nakk juga kan).LOL. Undian telahpun dibuka untuk melayakkan mereka ke top 25. So, apalagi, jom undiii! Taknaklah nanti ada suara2 sumbang yang pertikai itu ini. Anda tentukan! Klik ;



Bersama memartabatkan artis2 baru!

4 comments:

Sabahan Bloggers Club said...

Hahahahahaha....
post yang baik. Buat orang datang nak tahu cerita. Tapi kalau tambah gambar peserta AF9 dan sedikit cerita pasal mereka, tentu jadi lebih baik.

Fanzi Ruji said...

arie ada??? WOW!!!

Georgie Joseph said...

SBC : hahaha.well, tenkiu atas nasihat anda.sgt dialu-alukan, maklumla blogger baru!hihihi

fanzi : tataps.sa tau ability dia.so y not, dia deserve ba.kalo ko yg join, konpem sa photoshop banner utk ko buat special entry!serious!

samizul.net said...

Naah, tu lah kau nda ikut Jojie. Ngam2 sudah tu kau sana di Semenanjung.. Peluang tu, ehe.. Apapun, orang Sabah ramai pula di edisi penutup tirai ni kan. Nda apa, jangan sedih. Ada berpuluh lagi rancangan hiburan di luar sana, ehe3.. ^^,